You know,

onsdag 15. april 2009

I can be cruelcruelcruel when it matters,

I dag er en drittdag. Det merker jeg veldig godt. Så, for å oppsummere dagen:
Først forsov jeg meg og måtte ta den sene bussen. Kom på skolen, hadde norsk og var halvveis i koma. Så var det science hvor vi i dag hadde lab. Det var egentlig litt grusomt. Drev å blanda alkohol og syre og skulle få det til å lukte kunstig godteri. Det lukta egentlig bare skikkelig dårlig hjemmebrent. Det beste vi klarte var vel en slags malingslukt. Etter timen ble jeg litt svimmel og fikk vondt i hodet. Jeg tror det var den lukta. Også var det engelsk som gikk med til å gjøre ingenting, som vanlig. Så var det lunsj og det eneste jeg klarte å gjøre var å sitte utenfor magasinet og røyke. Så var det advisory, et sted jeg aldri skulle vært på i dag. Det eneste vi gjorde var å prate bullshit og Ms.Gjerstad mobba piercingen min. Så skulka jeg cas for å møte Mille og Jan Arne i byen, hvor vi også fant Chadi, Anders og Grethe. Vi loka litt før vi tok bussen hjem til Larvik. Da var jeg virkelig i koma og jeg tok halve den bakerste raden på bussen der jeg lå og brukte veska, jakka og Chadi som pute. Så kom jeg meg hjem og nå har jeg sittet og prøvd å lese på science prøven. Det funker dårlig. Nå skal jeg se på Gossip Girl også er det å ta en dusj, prøve å lese litt mer og kanskje se Paradise. Også kanskje prøve å lese enda litt mer til den fuckings prøven også skal jeg inn i koma igjen. Dagens tre positive kan du bare drite i for jeg finner ikke på så mange.
Peace

Ingen kommentarer: